Prawo do odstąpienia od umowy
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań można odstąpić od umowy (dokonać zwrotu) bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty objęcia w posiadanie produktu. Kolejne 14 dni mają Państwo na odesłanie towaru.
Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób. Zalecane jest jednak skorzystanie z poniższego formularza, które ułatwią stronom zarówno obliczenie terminów na zwrot wzajemnych świadczeń, jak i samo wykazanie faktu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Dlatego też zalecamy Państwu skorzystanie z kroków opisanych poniżej:
- wypełnić oświadczenie odstąpienia od umowy, należy je pobrać i wydrukować: Formularz zwrotu
- spakować produkt do zwrotu i dołączyć wypełnione oświadczenie oraz dowód zakupu. Można wykorzystać oryginalne opakowanie;
- przesłać na swój koszt na adres: ul. Topazowa 33, 62-081 Baranowo lub w przypadku zamówień od 349 zł skorzystać - maksymalnie w ciągu 7 dni od otrzymania towaru - z darmowego zwrotu na stronie www.szybkiezwroty.pl - z darmowego zwrotu można skorzystać raz do jednego zamówienia
W ciągu 14 dni kalendarzowych, Klient otrzyma zwrot należności za dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu do Klienta. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
Zwracany towar musi posiadać komplet metek. Wieszak dołączany do płaszcza jest częścią produktu - prosimy o zwracanie razem z produktem.
Wymiana produktu
Wymiana produktu zakupionego w sklepie internetowym www.odszyte.pl polega na zwróceniu go zgodnie z procedurą zwrotu i złożeniu nowego zamówienia jeśli jest to inny model.
W przypadku tego samego modelu możliwa jest wymiana bez zwrotu.
Reklamacje
Każdy produkt kupiony w sklepie internetowym www.odszyte.pl może być reklamowany z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji, jeśli posiada wady stanowiące o jego niezgodności z umową.
Reklamację można złożyć w następujący sposób:
- wydrukować i wypełnić oświadczenie Formularz reklamacyjny;
- wysłać wiadomość dotyczącą zgłoszenia reklamacji z tekstem w temacie: REKLAMACJA numer zamówienia (tutaj prosimy podać numer swojego zamówienia) na adres info@odszyte.pl ;
- spakować produkt wraz z wydrukowanym i wypełnionym oświadczeniem oraz dowodem zakupu; i
- odesłać go przesyłką na adres: Firma Konfekcyjna Dziekański Maciej Dziekański
ul. Topazowa 33, 62-081 Baranowo
Firma Konfekcyjna Dziekański Maciej Dziekański rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną o stanie realizacji reklamacji.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Firma Konfekcyjna Dziekański Maciej Dziekański wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy), a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany stan magazynowy), zwróci cenę wadliwego produktu.
W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, produkt zostanie odesłany wraz z informacją o niezasadności reklamacji.
Szczegółowe informacje na temat zwrotu i wymiany produktów, jak również ich reklamacji można znaleźć w naszym Regulaminie.