Prawo do odstąpienia od umowy

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań można odstąpić od umowy (dokonać zwrotu) bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty objęcia w posiadanie produktu. Kolejne 14 dni mają Państwo na odesłanie towaru.

Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób. Zalecane jest jednak skorzystanie z poniższego formularza, które ułatwią stronom zarówno obliczenie terminów na zwrot wzajemnych świadczeń, jak i samo wykazanie faktu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Dlatego też zalecamy Państwu skorzystanie z kroków opisanych poniżej:

  • wypełnić oświadczenie odstąpienia od umowy, należy je pobrać i wydrukować: Formularz zwrotu
  • spakować produkt do zwrotu i dołączyć wypełnione oświadczenie oraz dowód zakupu. Można wykorzystać oryginalne opakowanie;
  •  przesłać na swój koszt na adres: ul. Topazowa 33, 62-081 Baranowo lub w przypadku zamówień od 349 zł skorzystać - maksymalnie w ciągu 7 dni od otrzymania towaru -  z darmowego zwrotu na stronie www.szybkiezwroty.pl - z darmowego zwrotu można skorzystać raz do jednego zamówienia

W ciągu 14 dni kalendarzowych, Klient otrzyma zwrot należności za dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu do Klienta. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. 

Zwracany towar musi posiadać komplet metek. Wieszak dołączany do płaszcza jest częścią produktu - prosimy o zwracanie razem z produktem.

 

Wymiana produktu

Wymiana produktu zakupionego w sklepie internetowym www.odszyte.pl polega na zwróceniu go zgodnie z procedurą zwrotu i złożeniu nowego zamówienia jeśli jest to inny model.

W przypadku tego samego modelu możliwa jest wymiana bez zwrotu.

 

Reklamacje

Każdy produkt kupiony w sklepie internetowym www.odszyte.pl  może być reklamowany z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji, jeśli posiada wady stanowiące o jego niezgodności z umową.

Reklamację można złożyć w następujący sposób:

  • wydrukować i wypełnić oświadczenie Formularz reklamacyjny;
  • wysłać wiadomość dotyczącą zgłoszenia reklamacji z tekstem w temacie: REKLAMACJA numer zamówienia (tutaj prosimy podać numer swojego zamówienia) na adres info@odszyte.pl ;
  • spakować produkt wraz z wydrukowanym i wypełnionym oświadczeniem oraz dowodem zakupu; i
  • odesłać go przesyłką na adres: Firma Konfekcyjna Dziekański Maciej Dziekański 

    ul. Topazowa 33, 62-081 Baranowo

Firma Konfekcyjna Dziekański Maciej Dziekański  rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną o stanie realizacji reklamacji.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Firma Konfekcyjna Dziekański Maciej Dziekański  wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy), a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany stan magazynowy), zwróci cenę wadliwego produktu.

W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, produkt zostanie odesłany wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

 

Szczegółowe informacje na temat zwrotu i wymiany produktów, jak również ich reklamacji można znaleźć w naszym Regulaminie.